Posouváme bezpečnost na další úroveň

Společnost HENKEL na mimořádné akci předvedla sílu a účinnost svých řešení pro opravy automobilů. Ve spolupráci s německou společností provádějící crash testy „crashtest-service.com“ (CTS) sídlící v Münsteru, představila zákazníkům, zástupcům státních orgánů, pojišťovnám a dopravcům rozsáhlé portfolio vysoce účinných produktů. Vrcholem dne byl crash test, před ním bylo nově instalováno čelní sklo, které bylo upevněno lepidlem značky TEROSON, crash test následoval pouhých 30 minut po jeho instalaci.

Všechna nová vozidla v Evropské unii musí při crash testu splnit přesně definované bezpečnostní standardy. Jednou ze situací, která se při testech simuluje, je tak zvaný částečný čelní náraz, při tomto typu nehod umírá a je vážně zraněno více osob než při jakýchkoli jiných nehodách. Konsorcium NCAP (New Car Assessment Program) uvádí, že vozidlo musí být při kolizi testováno při rychlosti 64 km/h a musí při částečném nárazu narazit do deformovatelné překážky pouze 40 procenty.

 „Přední sklo hraje při čelních nárazech velmi důležitou roli, neboť zvyšuje pevnost karoserie a při nárazu přispívá ke správné funkci airbagu na místě pasažéra,“ vysvětlil Kourosh Bahrami, viceprezident společnosti Henkel, divize Adhesive Technologies. „Při nehodě musí být vždy zaručena plná funkčnost airbagů chránících pasažéry.“

Při předvádění účinnosti svých produktů určených pro opravy vozidel společnost HENKEL simulovala v crash testu tento typ dopravní nehody podle nových norem, nicméně využila k němu již použité malé rodinné vozidlo. Návštěvníci mohli nejprve sledovat výměnu čelního skla. Odborníci ze společnosti HENKEL použili pro instalaci nového čelního skla do testovacího vozidla produkt TEROSON PU 8730 HMLC. Toto inovativní lepidlo umožňuje autoservisům provést celou výměnu za pouhých 10 minut, vozidlo pak může bezpečně odjet už za dalších 30 minut. Po uplynutí potřebné doby po instalaci odborníci z CTS simulovali částečný čelní náraz podle nových norem EU. Test prokázal, že čelní sklo přilepené lepidly značky TEROSON nejenže vydrželo extrémní podmínky crash testu, ale byly naměřeny i požadované hodnoty dokládající plnou funkčnost airbagů na místech pro pasažéry.

„Tímto neobvyklým crash testem jsme chtěli zákazníkům i všem osobám s rozhodovací pravomocí v pojišťovnách i dalších významných organizacích názorně předvést fungování produktů. Naším cílem bylo navodit skutečnou situaci pro představení výrobků Teroson tak, aby návštěvníci na vlastní oči viděli účinnost našich řešení,“ vysvětlil Kourosh Bahrami. „Pokud jde o opravy automobilů, je bezpečnost naší nejvyšší prioritou. Proto je pro nás tak důležité, abychom mohli produktům důvěřovat na sto procent.“

Kromě lepidel společnost HENKEL představila i širokou nabídku dalších inovativních produktů značek TEROSON a LOCTITE pro opravy a údržbu vozidel. Portfolio zahrnuje řešení pro opravy karoserií, montovaných dílů a mechanických systémů i produkty pro konečnou úpravu, ošetření povrchů, čisticí prostředky a dokonce i komplexní řešení na ochranu proti korozi a opotřebení.

VIDEA

Sada pro jednoduché vyřezání skel a jiných dílů vozidel

TEROSON MULTICUT je novinkou v sortimentu nářadí segmentu pro opravy a údržby vozidel. Jedná se o systém, který umožňuje snadné vyříznutí skel a jiných dílů vozidel.                                                                                                

Hlavní výhody:

  • Vyřezání zvládne pouze jeden pracovník
  • Není potřebný žádný břit nebo kovový drát
  • Žádné poškození laku díky nylonovému vláknu s mimořádnou pevností proti přetržení
  • Úspora času při manipulaci
  • Źádné riziko zranění - napnuté vlákno nemůže při přetržení odpružit
  • Lze použít také pro demontáž pružně lepených tuningových dílů (např. spoilerů)

 

Pro více informací o produktu si stáhněte informační leták a instrukce k použití.

Další letáky ke stažení zde

Instrukce k použití

Informační leták